Uddannelse i udlandet

Beskrivelse af Uddannelse i udlandet

Tråde Svar Skabt
Studiejob i London
Hej :) Jeg er en pige der går i 2.g, og overvejer at studere i London efter 3.g. Hvor kan jeg fin...
0 02-01-2012 11:31:00
cillo.b
Uddannelse i Tyrkiet
Hej. Jeg kunne godt tænke mig at studere i tyrkiet. lige nu går jeg på sosu grundforløb. hvilke m...
0 25-11-2011 08:22:00
m-i-l-l-a-p-i-g-e-n
Jura uddannelse i udlandet
Hej StudentumJeg vil rigtig gerne læse jura fra næste år af, men jeg vil rigtig...
0 20-08-2011 12:21:00
Anna-Louise
Hvem studerer i New Zealand??
Hej, Pr februar 2012 vil jeg starte en bachelor-uddannelse i New Zealand. Og i den forbindelse...
0 14-08-2011 16:26:00
William Olsson
læse psykologi i eu lande
hej jeg vil gerne læse psykologi, men fik ikke gennemsnittet til det, fik 7,8. da jeg s...
0 04-08-2011 16:15:00
sebastian
Undergraduate i USA
Hej alle. Jeg håber i kan hjælpe. Jeg ville meget gerne tage undergraduate i civil...
0 27-06-2011 01:26:00
Caroline HN
dyrlæge i england eller usa
Hej Jeg går meget og overvejer at tage til enten USA eller england når jeg er f&ae...
0 08-05-2011 17:55:00
Emilie
Hel J.D. i USA
Hej Studentum! Jeg har en lille forespørgsel til hvordan man skal tolke den måde ...
1 15-02-2011 00:12:00
Nicolaj
SU i USA på full ride
Kan man faa SU til Bacheloruddannelse i USA (Minus 1 aar/freshman), selv om man modtager saakaldt...
1 14-01-2011 08:40:00
arthur
Uddannelse i USA
Hej Studentum. Jeg er meget i tvivl. Jeg elsker engelsk, og derfor kunne jeg godt tænke mig...
3 06-01-2011 18:09:00
Michelle L
Scholarship
Hej you! Jeg er meget interesseret i at studere i USA og jeg spiller fodbold på hæjt plan. Helt ...
1 03-01-2011 15:22:00
boege_92
Bachelor i udlandet efter markedsføringsøkonom uddannelsen
Hej, Jeg står og er færdig med at læse til markedsføringsøkono...
4 01-01-2011 12:32:00
Kristina
Studere journalistik i London
Jeg bor i LA i oejeblikket og taenkte paa at studere i London, kan jeg det? og vil jeg kunne faa ...
1 14-12-2010 15:26:00
lena-89
Jura i London?
Hej studentum :-)Jeg er lidt i en krise, da jeg prøver at finde ud af, hvad jeg vil efter ...
4 28-11-2010 22:05:00
Michelle Lindhardt
fest og farver
Ohøj. Jeg tænkte på en ting. Jeg så for nylig programmet "sommer i su...
0 17-11-2010 16:18:00
Fritz Frandsen
en uddanelse i iran
er det muligt at få su i iran ? hvis jeg skal begynde og studere dernede.. kender en veninde der ...
1 04-11-2010 08:43:00
rozza_292002
Bachelor AIU London
Hej . Jeg har søgt og søgt efter vejledning omkring uddannelse i udlandet og det...
2 12-09-2010 19:29:00
Tine
High School i Berlin
Hej! - Jeg har i meget lang tid ledt efter en organisation, som tilbyder et halvt - til et helt &...
1 26-08-2010 17:41:00
Mia
Er det svært at komme til at læse hele sin bachelor i England?
Lige et hurtigt spørgsmål, hvis jeg vil læse hele min bachelor på universitetet i England - så vi...
1 17-06-2010 01:04:00
Louise Aagaard Jensen
Kan en uddannelse i Mexico måle sig med de danske niveau?
Hej alle. Jeg er efter gymnasiet sidste år, taget et sabbatår i Mexico. Nu skal jeg hjem om en...
1 01-06-2010 18:19:00
Louise Aagaard Jensen

Registrere din interesse for emnet: Uddannelse i udlandet

Spørg om uddannelse!

Ved at skrive din e-mail bliver du medlem på Udlandsstudier.nu
Venligst udfyld den manglende information

Venligst udfyld den manglende information
Blog
Blog om dit liv som studerende!
Nu har du chancen for at blogge om din hverdag som studerende uanset hvad du studerer og hvor du befinder dig - i Danmark eller udenlands!

Seneste 3 blogs

Uddannelsestype
img

Lær et nyt sprog!

En sprogrejse er et rigtig godt alternativ for dig som vil læse et andet sprog i udlandet. I dag kan du finde sprogrejser over hele verden. At kunne flere sprog forbereder dig til et arbejde på det internationale marked, og er noget en arbejdsgiver ser meget positivt på.

Læs mere her!
img

Personlig udvikling - uddannelse i udlandet

Tænker du på at studere i udlandet? Vil du rejse med eller uden en udlandsformidler eller måske et ophold som udvekslingsstuderende? Der findes masser af muligheder. Udlandsstudier er stor oplevelse og en god erfaring.

Læs mere her!
img

En uddannelse som fjernundervisning

I dag vælger flere og flere at tage en uddannelse som fjernundervisning. Denne form er et godt alternativ for dig som ikke kan eller vil flytte for at uddanne dig. Fjernundervisning er i en rivende udvikling og der findes masser af uddannelser at vælge mellem.

Læs mere her!
img

Find din erhvervsuddannelse!

En erhvervsuddannelse leder frem til et specifikt erhverv, som fx frisør. I dag findes der erhvervsuddannelser indenfor næsten alle områder og praktikken er en væsentlig del på alle uddannelserne.

Læs mere her!
img

Begynd på en voksenuddannelse!

En voksenuddannelse kan indebærer mange ting. Du kan fx læse enkeltfag og komplementere din studentereksamen. Der findes kortere og længere uddannelser inden for de fleste uddannelsestyper. En voksenuddannelse er mere på dine præmisser.

Læs mere her!
img

På en højskole handler det om dig!

I dag kan du vælge mellem både kortere og længere kurser rundt omkring i Danmark. Et ophold på en højskole handler meget om din personlige udvikling og muligheden for at prøve noget du ikke finder et andet sted. Et højskoleophold er også ideelt som forberedelse til videre uddannelse.

Læs mere her!
Nyhedsbrev
Tilmeld dig til udlandsstudier.nu nyhedsbrev Læs mere Læs mere